Re: Duzy ekran

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 22:38:40 MET

>kolorowy/czarnobialy). Nie wiem natomiast jak wyglada sprawa ciaglego
>uzywania przez 24h na dobe. U nas na wykladzie przez 1.5 h :-) chodzi
>spoko. Nie wiem jak to wyglada cenowo ale podejzewam ze za cene
>takiego rzutnika mozna by kupic z 2-3 porzadne monitory

Owszem... 21" :)
Prostsze rzutniki zaczynaja sie od 15k PLN !
Kumpel pokazywal mi niedawno takie wlasnie cos - 24h na dobe, ekran 2m x 2m.
Twierdzil, ze to telebeam, ale go przekonalem. W odleglosci parunastu metrow
stalo (wisialo...) wieeeeelkie pudlo (na oko 1m dlugie, 0,5m x 0,5m w
przekroju) i wyrzucalo obraz...
A bylo to na dworcu kolejowym. Takie cos kosztuje chyba naprawde sporo (N x
15k ; N > 10 ? )

---
Pozdro
MiW