Re: Duzy ekran

Autor: depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:48:28 MET

On Fri, 11 Feb 2000 10:05:49 +0100, "MP" <marcin.piechula_at_pro.onet.pl>
wrote:

>Mam taki problem.
>Potrzebuje wyswietlac obraz o wielkości 1,5m x 1,5m lub większej zamiast (or
>az) na monitorze. Nie wiem co by sie najlepiej do tego nadawało. Rzutnik mul
>timedialny czy jakiś telebim lub jeszcze cos innego. Ma to chodzic prawie 24
>h na dobe.
>
>Za pomoc dziekuje.
czesc
Na uczelni wykorzystujemy do tego rzutnik multimedialny. Obraz jest
calkiem pprzyzwoity (wyrazny , mozliwosc wyboru miedzy trybem
kolorowy/czarnobialy). Nie wiem natomiast jak wyglada sprawa ciaglego
uzywania przez 24h na dobe. U nas na wykladzie przez 1.5 h :-) chodzi
spoko. Nie wiem jak to wyglada cenowo ale podejzewam ze za cene
takiego rzutnika mozna by kupic z 2-3 porzadne monitory
pozdrawiam
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl