DMA _ BIG PROBLEM !!!!!

Autor: size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 20:22:15 MET

Witam!
    Nie wiem czy dobrze w grupę trafiłem, ale zadawalem to pytanie już
wcześniej na innych grupach i niestety odzewu za dużego nie było. Otóż mam
duży kłopot żeby uaktywnić DMA dla DVD pod Win98. Mam płytę na ALI-V i jak
powszechnie już chyba wiadomo - tu jest pies pogrzebany. Oczywiście
instalowałem coraz to nowsze ALI IDE Drivery ale niestety nie pomogło. Może
ktoś miał podobny problem i zechcialby podzielić się ze mną informacjami jak
przez to przebrnąć . Przy starcie systemu DVD zgłasza się jako PIO Mode
4.Nie chodzi mi o różnice pomiędzy DMA i PIO, bo raczej wiem jakie są ale o
konkretne informacje czy i ewentualnie jak da się ustawić DMA dla DVD. ( LG
DRD-840B).

Za wszelkie informacje będę wdzięczny.
Feel free to e-mail me: size_at_friko.internet.pl or size_at_dune.art.pl