Odp: DMA _ BIG PROBLEM !!!!!

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 12:19:28 MET

Hi

Moj qmpel mial podobny problem i z tego co wiem nie poradzil sobie z tym ,
uratowala go wymiana plyty glownej .

Ale poczekaj moze znajdzie sie ktos kto ten problem rozwiazal.

Pozdr.

Użytkownik size <size_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:881njp$3sd$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam!
> Nie wiem czy dobrze w grupę trafiłem, ale zadawalem to pytanie już
> wcześniej na innych grupach i niestety odzewu za dużego nie było. Otóż mam
> duży kłopot żeby uaktywnić DMA dla DVD pod Win98. Mam płytę na ALI-V i jak
> powszechnie już chyba wiadomo - tu jest pies pogrzebany. Oczywiście
> instalowałem coraz to nowsze ALI IDE Drivery ale niestety nie pomogło.
Może
> ktoś miał podobny problem i zechcialby podzielić się ze mną informacjami
jak
> przez to przebrnąć . Przy starcie systemu DVD zgłasza się jako PIO Mode
> 4.Nie chodzi mi o różnice pomiędzy DMA i PIO, bo raczej wiem jakie są ale
> konkretne informacje czy i ewentualnie jak da się ustawić DMA dla DVD.
 LG