UDMA66 - jakos to wolne

Autor: Paweł Ruta (mowglie_at_belar.mtl.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 10:19:03 MET

No wlasnie - dysk Fujitsu 17GB, plyta Abit BE6-II, dysk podlaczony jako
UDMA66. Pod linuxem wyniki transferu calkiem przyzwoite - 15-17MB/s a
pod winda tragedia - jakies 3MB i ani drgnie wyzej. UDMA jest
zainstalowane (choc sterowniki te ktore byly razem z plyta - nie
sciagalem nowszych z sieci).

HPT366 wykrywa moj dysk jako UDMA 4 - nie jestem pewien, czy to
dokladnie to o co chodzi, ale z cala pewnoscia cos tu mus byc nie tak.
Toz szybciej mi to chodzilo juz na starej badziewnej noname'owej plycie
i UDMA33.

Czy ktos wie co skaszanilem? Nie jestem specem od windy, wiec nie
krzyczcie na mnie. Zaznaczam, ze to nie jest wina dysku - pod linuxem
jest wszystko oki.

Mowglie