Odp: UDMA66 - jakos to wolne

Autor: Paweł Bąkowski (pawelb_at_toyrad.com.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 10:46:53 MET

Chłopie UDMA33 i UDMA66 mają identyczny transfer, jeżeli masz jeden dysk.
Jak włożysz drógi to UDMA66 nie zwalnia, a UDMA33 owszem tak

Nie powinieneś mieć prawie żadnej różnicy w prędkości :))))))

Pablo

Użytkownik Paweł Ruta <mowglie_at_belar.mtl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38A3D407.D535939F_at_belar.mtl.pl...