Re: Monitory - ProszÃ","T o SZYBKÃ",,Ä,,Ã,· odpowiedÃ","" ! /DziÃ","TkujÃ","T/

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 01:45:39 MET

> Alez skad. Tylko ze on nie jest "modny ostatnio".

Modny, modny, odkad kupa ludzi
uslyszala oo Linuxie... Potem ktos kto nigdy
nie widzial Linuxa bluzga na MS...

> Poza tym to nie tyle
> nienawisc co pogarda. IMHO Winda nie jest zlym systemem jest co by nie
> mowic przyjazna i nietrudna, jak juz sie ja dopiesci to nawet ujdzie.

O... a podzialaj na NT4 wks :)

> Irytuje mnie podejscie M$ do klienta.

Tzn?

> IMHO dobry system nie powinien
> sie poza tym wykladac przy kazdej okazji (zle napisanym programie,
> niezabezpieczonym).

Wiesz... na zle napisanym programie to mozna wywalic nawet Trusted Xenixa z
A2..
Ja mialem kupe klopotow z X na RH na przyklad i to nie ja jeden.
Dlatego uzywam albo NT albo 2k - pad raz na kwartal lub zadziej mi nie
przeszkadza,
zwlaszcza ze czasem tylko z logow sie o nim dowiaduje.

--
Aktualnie moja ulubiona piosenka jest:
Summoning - "Over old hills".