Re: Monitory - ProszÄ,"T o SZYBKÄ,,Ä‚,ÂÂ

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 00:58:27 MET

Hi!

"Buraq" <kajmis_at_box43.gnet.pl> napisal(a):

>Chyba nie musze poddawac sie modnemu
>ostatnio tredowi 'nienawidzenia' mikrosoftu...?

Alez skad. Tylko ze on nie jest "modny ostatnio". Poza tym to nie tyle
nienawisc co pogarda. IMHO Winda nie jest zlym systemem jest co by nie
mowic przyjazna i nietrudna, jak juz sie ja dopiesci to nawet ujdzie.
Irytuje mnie podejscie M$ do klienta. IMHO dobry system nie powinien
sie poza tym wykladac przy kazdej okazji (zle napisanym programie,
niezabezpieczonym).

---
Pozdro !!!
MGB