Re: autostart cd

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 00:50:25 MET

> Mam taki oto problem - chciałbym zrobić cd z menu w html,tak by po
> wlozeniu plyty samodzielnie odpalala sie przegladarka i wczytywala
> strone z menu. Jak to zrobic? Bede bardzo wdzieczny za wszelkie
> sugestie.

W katalogu...oj..przepraszam - folderze głównym płytki umieść plik
"autorun.inf" o następującej treści:

[autorun]
open=plik_do_uruchomienia.rozszerzenie
icon=ikona.ico

np.:

[autorun]
open=Browser.html
icon=MyCD.ico

Jeżeli jesteś zainteresowany (lub ktokolwiek inny) programikiem do
umieszczenia w autorun'ie, który wyświetla obrazek (splash screen), a
następnie uruchamia zarejestrowany w systemie odtwarzacz MP3 lub cokolwiek
innego oraz (opcjonalnie) odgrywa WAV'a, to informuję, że napisałem coś
takiego. Ewentualnych zainteresowanych proszę na priva.
I jeszcze trochę kryptoreklamy (sorry :)): piszę właśnie przeglądarkę do
płyt z plikami audio (ze szczególnym uwzględnieniem MP3), która też
"wyskakuje" po włożeniu płyty do napędu, a umożliwia m.in. szybki podgląd
ID3 TAG'ów, wygodne kopiowanie plików na dysk oraz odtwarzanie i sterowanie
odtwarzaniem (wykorzystuje do tego celu WinAMP'a). Ogólnie, idea programu
polega na maksymalnym uproszczeniu i przyspieszeniu przeglądania oraz
kopiowania zawartości CD-ROM'ów z muzyką. Do tego jeszcze bajery, takie jak
wyświetlanie okładki wybranej płyty. Programik ten będzie rozpowszechniany
jako shareware, a opłata rejestracyjna będzie odpowiadała wartości kilku piw
:) Czy kogoś interesowałoby coś takiego? Acha, ten pierwszy programik (a
raczej "programuś" :)) jest oczywiście za friko.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl