Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: Tomacz (tomacz_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 19:53:35 MET

Poradźcie staruszkowi.
Kupiłem dziecku gierkę i obraz jest "kwadratowy" (według dziecka).
Po prostu tło składa się jakby z płaskich trójkątnych płaszczyzn.
Podobnie przestrzenna postać jest jakby wyciosana, a nie gładka.

W wymaganiach jest podany akcelerator 3Dfx. I to jest chyba przyczyna.
Jak można (czy można w ogóle) rozbudować kartę grafiki
3D labs Permedia 2 3D Accelerator 8MB (tak jest opisana)
o jakiś TANI i nie stwarzający problemów akcelerator 3D pasujący do karty.
Nie musi być szczytem techniki (KOSZT!!!).

Fachowcy może komuś się będzie chciało wytłumaczyć mi zawiłości "nowoczesnej
techniki".
Dzięki.

--
                             Tomacz