Re: radio w komorce !!!!!!!!!! JAK? !!!!!!!!

Autor: Butik (butik_at_astercity.net)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 14:48:11 MET

>nie ! to radio jest bezplatne i mozna sluchac na kazdej komorce !!!!!!

>Moj

Pierwsze primo odpowiadaj pod cytatem, bo to co jest nad tem zdaniem trzeba
od dołu do góry czytać.

Drugie secundo - przecież już dostałeś odpowiedź na pl.misc.telefonia.gsm:

Trzecie tertio:

On nie wykręca numeru, tylko robi Cię w jajo mówiąc że wykręca numer. Tak
naprawdę ma telefon Sagem cośtam (nie pamiętam modelu) z wbudowanym radiem
lub np. centertelową Nokię 650.

Po prostu włącza jakąś kombinacją klawiszy radio i mówi Ci, że zadzwonił pod
numer, gdzie jest radio. Każ mu włożyć jego kartę do swojego telefonu i
zrobić to samo (niech to nawet robi tak, żebyć nie musiał na niego
patrzeć) - nie uda mu się, chyba, że masz taki sam telefon jak on.

Pozdrówka

Butik