Odp: SDI w TPSA opinii szukam

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 14:48:26 MET

> nie mam mozliwosci podlaczenia przez kablowke
> wiec mysle nad SDI, zalezy mi aby to byl staly abonament a nie gigantyczny
> rachunek telefoniczny

Ja bym najpierw sprawdzil wszystkie inne mozliwosci (providerzy, kablowka,
callback, netia, *)
Nigdy nie nalezy dawac zarobic TPSA. Te ich ceny to nie wiem skad sie biora.
Jednak milosciwa telekomuna pokazuje swoje milosierdzie obnizajac koszt
rozmow miedzymiastowych w godzinach od 18-22. Coz za wspanialomyslnosc.
Pomyslalby kto, ze telekomuna cos takiego zrobi?
Jednak nie jest tak wesolo. Miedzymiastowe rozmowy to glownie firmy. A
godziny pracy to albo 8-16, albo 9-17.
Bez dalszych komentarzy o stawkach w TPsa i ich "elastycznych" zmianach.

Buff