Odp: Problem z efektami na Sblive i Midi

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 22:35:07 MET

Użytkownik Mike <mchlebie_at_tytan.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87kavv$3r1$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Mam taki oto problem:
> Nie wiem co mam zrobić, aby efekty Sblive wykonywane w czasie
rzeczywistym
> miały jakikolwiek wpływ na MIDI (soundfonty)
IMO zapytaj na grupie comp.music.midi albo sprobuj na pl.rec.muzyka - ktos
powinien znac ten problem. Tak na marginesie, to wydaje mi sie, ze nie
mozna zadzialczyc efektami EA na MIDI, poza wlasnie chorusem, reverbem
itp, bo EA dziala tylko na wavy (stad mozesz uslyszec jego dzialanie
dopiero po zgraniu muzyczki zrobionej soundfontami do wava i odtwarzaniu
go)
Ale ja tez w te klocki nie jestem specjalista :-) i moge sie mylic.

--
pzdrw
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl