Re: PIII 500E podkrecanie

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 10:58:07 MET

PIRATES wrote:

> Jak wyglada mozliwosc podkrecania ?

zalezy jak lezy ...

u mnie poszedl na (wszystko na standardowym wiatraczku, wer.BOX):
- 700 MHz stabilny jak skala
- 750 MHz niezbyt stabilny ze wzgledu na dysk (Fujitsu)ale jeszcze do
dopracowania
- 800 MHz dysk siada... :-C ale popracuje nad tym (wymiana dysku) :-D,
przy takim taktowaniu, FSB mam na 160 MHz (AGP ponad 106MHz, PCI na 40
MHz) malo kart graf i dyskow to wytrzyma :-C chyba poczekam na i820 tam
nie powinno byc tego problemu
>800 MHz ??? nie sprawdzalem
ogolnie jest cool :-D proc ma duzy potencjal na przetaktowanie cos jak
C300A lub nawet C300 ..
wczesniej zastanawialem sie nad athlonem ale biorac pod uwage
problematyczne podkrecanie, prace L2 na polowie taktowanie, maly wybor
plyt glownych (praktycznie tylko Asus K7M byl godny zainteresowania)
padlo na Piii500E
conf: Abit BE6II, Piii500E_at_700(narazie), MatroxG400Max(podziwiam ja..),
128MB(PC133), SBLive, siec, modem, itd itp

zdrow

mAREK