Problem z efektami na Sblive i Midi

Autor: Mike (mchlebie_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 23:12:41 MET

Mam taki oto problem:
Nie wiem co mam zrobić, aby efekty Sblive wykonywane w czasie rzeczywistym
miały jakikolwiek wpływ na MIDI (soundfonty)
Cokolwiek bym nie robil, jakie źródło nagrywania bym nie ustawiał (MIDI,What
U Hear), nic to nie wnosi!
Ktoś mówił, żeby przypisać odpowiednie kontrolery w Environmental
Audio -Midi do odpowiednich efektów.Co z tego jeśli u mnie
mogę tylko do chorusa przypisać CC93 a do reszty nic (not mappable) - jak
dla mnie tandeta. Ja sie po prostu kompletnie (jak zresztą widać) na tym nie
znam.
Więc stawiam pytanie:

- Co mam zrobić aby móc używać np Pitch Shifterów i Flangerów do dźwiękó
MIDI? (jak na razie jedyny sposób, to coś zagrać nagrać jako What U hear i
dopiero przy odtwarzaniu wave'a
mogę usłyszeć nakładane efekty)

Please help!!!

mike