Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 01:52:28 MET

On Wed, 9 Feb 2000 22:58:54 +0100, "Tomacz" <tomacz_at_poczta.fm> wrote:

>Te trójkąty są b.duże i nie wydaje mi się żeby tak miało być.
>W czasie instalacji gry pokazało się okienko że brakuje 3Dfx i stąd moje
>wątpliwości.
Moze to jakas nieszczesliwa gierka w wersji pod 3DFx lub tylko Soft i
potrzebny jest jakis upgrade lub cos podobnego.
(a tak wlasciwie to co to za gra?)

>Nie wiem czy piszę właściwie bo nie znam się na tym.
>Wiem że obsługuje ona OpenGL i Direct. Ale czy to o to chodzi.
Na starszych sterownikach Per2 miala problemy z alpha blendingiem ale
po zamianie na nowsze wyswietlala ok. Troche czasu takiej uzywalem i
wiekszych problemow nigdy nie bylo.

>Kosztowała 180 zł i myślę że potrzebny jest jakiś dopalacz.
Demon szybkosci to dzisiaj juz nie jest, ale wciaz ma swoje zalety.

>karty.
Najtaniej bedzie dokupic VooDoo2 - koszt ca. 250 zl. Przyspieszenie
ok. 2x.

Inne rozwiazanie to wymiana karty na inna.
Najtaniej jakas TNT1 lub TNT2 M64, Velocity 100 w zaleznosci od
preferencji.

Pozdrawiam
GLide