Re: Akcelerator 3Dfx do karty Permedia?

Autor: Tomacz (tomacz_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 22:58:54 MET

Użytkownik Lukasz Korzybski <naos_at_neptun.zsbo.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8a3mam.s1t.naos_at_neptun.zsbo.ids.pl...
| Witam.

| Wg. opisu to wszystko jest w porzatku.. akceleratory operuja wlasnie na
| trojkatach (polygon).

Te trójkąty są b.duże i nie wydaje mi się żeby tak miało być.
W czasie instalacji gry pokazało się okienko że brakuje 3Dfx i stąd moje
wątpliwości.
Nie wiem czy piszę właściwie bo nie znam się na tym.
Wiem że obsługuje ona OpenGL i Direct. Ale czy to o to chodzi.

| Chociaz w tym przypadku trudno stwierdzic czy z obrazem
| rzeczywiscie jest cos nie tak czy ta gra po prostu tak wyglada. raczej to
| drugie

Kosztowała 180 zł i myślę że potrzebny jest jakiś dopalacz.

| panska karta jestwyposazona w akcelerator 3D i nie mozna jej
rozbudowac...

Czy napewno?????

| gdyz nie ma takiej potrzeby. jedynie mozna ja sprzedac i kupic inna karte
| akceleratorem. Praktycznie wszystkie dzisiejsze karty maja akcelerator 3D,
| ktory jest w nie wbudowany (wszystko miesci sie w jednym malym chipie).
| Jednak Permedia 2 nie jest karta ktora podola wszystkim nowym grom.. takie
| czasy.. polecalbym kupno karty 3dfx velocity 100 - malo z nia bedzie
| problemow, wystarczy do wszystkiego wlasciwie koszt okolo 300zl

Dzięki i może ktoś jeszcze coś poradzi.
Jak najtaniej oczywiście :-))))))))) .

--
                             Tomacz