Re: Odp: Cd-romy

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 00:44:02 MET

On Wed, 09 Feb 2000 11:48:12 GMT, "Sten" <sten_at_tsk.pl> wrote:

>Ogolnie wszyscy maja racje.
>Ja mam Teac x24 juz 3 lata i zapier... jak sie patrzy, zadnych problemow
>przy zgrywaniu z niego "in fly" na nagryware, odczyt audio bdb, przy
>zgrywaniu na np. HDD x8.

Ja od (chyba) 5 latek uzywam Sony x8. (wtedy to byl sprzecik...).
Dzisiaj zero problemow. Czyta wszystko, zgrywa adudio srednio x7.5 i
ma tylko jedna wade: x8.
Cikaw jestem czy nowe Soniaki tez sa takie.

 GLide

PS. Kiedys chcialem go troszke odkurzyc (profilaktycznie) zdejmujac w
tym celu obudowe itd. Poddalem sie. Konstrukcja obudowy pacerna jak w
czolgu ;-)