Re: Cd-romy

Autor: depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 13:36:15 MET

On Tue, 08 Feb 2000 23:19:09 GMT, "Łukasz Wesołowski"
<admin12_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Witam szanownych grupowiczow.
>Jestem ciekawy co mysla osoby ktore maja cd-romy samsung.
>Jedenemu z moich kolegow padl chyba samsung 24x.
>Czy te cd-romy sa zupelnie do d... czy to tylko takie egzemplarz ?
>Pozdrawiam

czesc
Cd romy samsunga sa do niczego, sam mam niestety taki. Moj 32x nie
dosc ze nie czyta niektorych plyt to jeszcze wyje jak odkurzacz.
Zdecydowanie odradzam zakup cd romow tej marki
pozdrawiam

Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl