Laczenie z telekomuna.

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 00:46:15 MET

Witam,
Mam problem. Skonfigurowalem na nowym kompie Explorera i Outlooka do
laczenia z 0202122. Po wyswietleniu terminala i wpisaniu 2 razy ppp
ustanowienie polaczenia zajmuje jeszcze okolo minuty, a na starym kompie po
wyswietleniu terminala trwalo to tylko kilka sekund. Sorry za lamerskie
pytanie, ale moglby mi ktos powiedziec jakie ustawienie musze zmienic
(modemu? polaczenia? opcji internetowych?) zeby bylo tak jak dawniej?
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Leszek