Re: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 22:53:29 MET

On Tue, 08 Feb 2000 12:23:16 +0100, Grzegorz Sawicki
<gsawicki_at_shell.mt.pl> wrote:

>Dalem wczoraj do naprawy, jutro moze bedzie gotowa szacunkowy koszt
>naprawy jak na razie 60zl + vat. Odezwe sie jak odbiore i dam znac ile
>zaplacilem i czy dobrze chodzi. A moja drukarka ma juz ponad 3 latai
>jestem z niej bardzo zadowolony i drukuje na pewno wiecej niz
>20stron/miesiac. A to ze trzeba te drukarki raz na jakis czas
>przeczyscic to juz ich taki urok.

Odebralem, przeczyscili + porozbierali (to cytat tego co mi fachowiec
powiedzial jak sie pytalem co bylo), zaplacilem 60zl (bez watu bo bez
rachunku :-) i DZIALA super, ponad 30 kartek bez zadnych dziwnych
odglosow. Mam nadzieje, ze to juz na stale.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl