Re: CO WARTO KUPIC? (nagrywarka)

Autor: PeterPan (peterpan_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 19:08:17 MET

| Polecam Yamahę. Ostro używana i żadnych problemów, naprawdę solidny
| sprzęt. A co do SCSI to pewnie ma to sesns ale raczej wraz z HDD SCSI.

Dlaczego dopiero przy HDD SCSI? Slyszalem ze przy uzywaniu nagrywarek SCSI
powstaje znacznie mniej bledow podczas wypalania.

| Nie mam doświadczenia z nagrywarkami IDE

szkoda

| bo od początku miałem kontroler
| i dysk SCSI w kompie więc i nagrywarkę kupiłem SCSI. Przed Yamahą był
| Philips i Dysan - syf (może takie egzemplarze się trafiły).

Czyli chyba potwierdzasz to co slyszalem do tej pory o Philipsie. Moze
dlatego moglem ostatnio kupic uzywany egzemplarz SCSI z kontrolerem w
komplecie za 260zl(!!!).

| Żeby CD był czytany w normalnym odtwardzaczu CD, musi być nagrany jako
| CD-A (audio). Każda nagrywarka to potrafi, nie spotkałem się z modelem
| nie obsługującym tego formatu.

Slyszalem ze plytki audio nagrywa sie w formacie "track at once" lub "disk
at once" a podobno nie kazda nagrywarka obluguje te formaty.

| Arkady

Wielkie dzieki za wyczerpujace info.
Pozdrawiam

PeterPan