Re: CO WARTO KUPIC? (nagrywarka)

Autor: Stefan (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 11:59:42 MET

Nie wiem czy moje doświadczenie w czymś Ci się przyda, ale jest tak:
Zaczynałem od Acera x2 SCSI. Była to jedna z pierwszych nagrywarek (z
wyjmowaną kieszenią), więc parametry można sobie wyobrazić. Nagrała z tysiac
płyt i ... nadal pracuje u syna w komputerze, z tym że już tylko z
pojedyńczą prędkością, bo z podwójną robi czasem błąd (pozycjonowanie
zapewne się "rozjechało").
Nie wiem natomiast jakie są (jakościowo) współczesne Acery.
Miałem Philipsa (zdaje się 3610) - beznadzieja, nawet nie chce mi się pisać
o szczegółach. Opchnąłem czym prędzej, póki miała jeszcze dużo gwarancji.
Miałem Yamahę x4x4x16, była bardzo efektowna i efektywna ale dość kapryśna
jeśli chodzi o nośniki (niektórych marek i kolorów "nie widziała").
Sprzedałem po pół roku, ciągle na gwarancji.
Teraz mam Mitsumi 4802. (Kupiłem, bo miałem kiedyś CD-ROM Mitsumi (x4),
czytał wszystko i był nie do zdarcia. Pracuje u bratanka do dziś.) I nie
zawiodłem się. Czyta wszystko, pracuje na każdym programie (WinOnCD,
Adaptec) i nie kaprysi, "widzi" wszystkie płyty (no-name także) i kolory.
Uogólniając, wydaje mi się, że sprzęt Mitsumi (także napędy FDD i myszy)
jest trochę jak Kałasznikow - dość toporny ale niezawodny. Można nasypać do
niego piasku, a on idzie dalej. O dziwo robią to Chińczycy.
Stefan

PeterPan napisał(a) w wiadomości: <38a0ae3f$1_at_news.astercity.net>...
>Witam wszystkich.
>
>Zamierzam kupic nagrywarke do uzytku domowego. Nie chcialbym jednak wydac
>niepotrzebnie pieniedzy na jakis bubel. Planowane obciazenie to kilka
plytek
>na tydzien (na poczatku - pozniej chyba bedzie mniej). Doradzcie prosze co
>wybrac? Zalezy mi na jakosci wypalanych plytek, aby byly czytane bez
>problemow na wszystkich napedach (mam na mysli rowniez plytki z muzyka).
Czy