Re: CO WARTO KUPIC? (nagrywarka)

Autor: Arkady (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:34:43 MET

Polecam Yamahę. Ostro używana i żadnych problemów, naprawdę solidny
sprzęt. A co do SCSI to pewnie ma to sesns ale raczej wraz z HDD SCSI.
Nie mam doświadczenia z nagrywarkami IDE bo od początku miałem kontroler
i dysk SCSI w kompie więc i nagrywarkę kupiłem SCSI. Przed Yamahą był
Philips i Dysan - syf (może takie egzemplarze się trafiły).
Żeby CD był czytany w normalnym odtwardzaczu CD, musi być nagrany jako
CD-A (audio). Każda nagrywarka to potrafi, nie spotkałem się z modelem
nie obsługującym tego formatu.

Arkady