PILNE!!!!Problem:=plyta486+flop1,44

Autor: Jacor (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 11:36:34 MET

 Czolem
 Problem jest taki, ze na plycie z 486dx2/50 VLB+ kontrolerhdd/fddVLB+
 flop+inne bzdety, flop nie chodzi (swieci sie ale nie czyta dyskietek),
 w zaleznosci od kontrolera (mam dwa) wyswietla: fdc failure lub
 a: drive error. Flop ten oczywiście jest sprawny, bo sprawdzałem go na
 innym nowym sprzecie z tymi samymi kablami.
 Sprawdzalem tez na innej plycie z 486 (zwykla ISA)+kontrolerISA i tez
 nie chodzi.
 Co zmienić? Czy cos w setupie? Czy zworkami na kontrolerze?
 ( troche tam grzebalem ale nic to nie dalo)
 Czy mozliwe jest, ze jakies adresy np.grafiki albo twardego sie gryza z
 adresem flopa?
 Milego dnia.
 PS. To jest bardzo pilne, slijcie na priva.Z gory dzieki za wszelkie
          sugestie.
                       Jacor