Problem:=plyta486+flop1,44

Autor: Jacor (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 13:00:12 MET

Czolem
Problem jest taki, ze na plycie z 486dx2/50 VLB+ kontrolerhdd/fddVLB+
flop+inne bzdety, flop nie chodzi (swieci sie ale nie czyta dyskietek),
w zaleznosci od kontrolera (mam dwa) wyswietla: fdc failure lub
a: drive error. Flop ten oczywiście jest sprawny, bo sprawdzałem go na
innym nowym sprzecie z tymi samymi kablami.
Sprawdzalem tez na innej plycie z 486 (zwykla ISA)+kontrolerISA i tez
nie chodzi.
Co zmienić? Czy cos w setupie? Czy zworkami na kontrolerze?
( troche tam grzebalem ale nic to nie dalo)
Czy mozliwe jest, ze jakies adresy np.grafiki albo twardego sie gryza z
adresem flopa?
Milego dnia.
PS. To jest bardzo pilne, slijcie na priva.Z gory dzieki za wszelkie
         sugestie.
                      Jacor