Re: Cd-romy

Autor: Stefan (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 11:41:27 MET

Irek M napisał(a) w wiadomości: <87rdqt$d64$1_at_mailer.jsw.pl>...
>Z do?wiadczenia mojego i kolegów napęd Samsung x24 to totalny złom (jeżeli
>jeszcze chodzi , to chodzi jak się mu podoba)
>
>Pozdrowienia IREK

Nie wiem czy złom jest "totalny", ale - faktycznie - coś w tym jest.
Samsunga x24 miałem. Czytał wszystko ale po niecałym roku padł. Wymienili mi
na gwarancji na LG. Pan w serwisie wymieniając rzekł: "Niestety, mamy tylko
LG na wymianę". I też coś w tym jest. LG chodzi wprawdzie już przeszło rok
ale niekiedy nie chce czytać ostatnich utworów na płytach CD audio (tak
powyżej 65 minuty).
Miałem także Toshibę x24. Nie nadążała czytać dla nagrywarki x4 (przy opcji
"in fly"). Starsznie głośno przy tym gwizdała, nie mówiąc już o liczbie
błędów.
Miałem też Asusa x50, którego wymieniłem na gwarancji na Asusa x40, bo
szybszy robił błędy. Wreszcie trafiłem dobrze. Jest cichy, bardzo szybki i
nie robi błędów.
Czy to jednak świadczy o czmś generalnie ? Wątpię. Zdaje się, że nie ma
sprzętu niezawodnego i zależy jak się trafi.
Stefan