Re: Nastepny szuka nagrywarki

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:25:47 MET

marek jedlinski wrote:

> Dzięki! Przemyslałem sprawę i chyba się zdecydowałem na SCSI.

Popieram co do SCSI. Mam Yamahę 6416S - jest OK. Wcześniej miałem 4416S
(nie polecam, chyba miała jakiś błąd konstrukcyjny, bo wiele, w tym
moja, padło). Co do kontrolera SCSI to jednak kupiłbym troszkę lepszy.
Najpierw kupiłem Tekrama DC-310 i jak dokupiłem cdroma SCSI okazało się,
ze to trochę za mało. Kup DC-390U albo lepiej F, bo pewnie kiedyś kupisz
coś jeszcze SCSI (BTW ostatnio na giełdzie widziałem używany dysk UW
SCSI 2,1 GB za 270PLN i baardzo żałowałem, że nie miałem ze sobą kasy) -
jak cały sprzęt nagrywający jest na SCSI to obciążenie procka przy
nagrywaniu jest symboliczne.
Podobno lepsze od Yamahy są Teaci - mam ich CDroma SCSI i jest super
(zwłaszcza do zgrywania audio - jest wolny, ale jakość jest idealna).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl