Re: Kontroler SCSI Tekram DC-310 + Teac 32 pojdzie ??

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 09:25:08 MET

Bojar wrote:

> Jak w temacie mam kontroler Tekrama DC-310 Fast-SCSI 2 na PCI i nagrywarke
> Teac55s
> Chce zakupic CD, tez Teac'a (x32). Czy kontroler sie wyrobi ?????
> Jezeli nie to jaki model Tekrama kupic
> Biosu nie potrzebuje - nie przewiduje zakupu HDeka na SCSI

Przez pewien czas miałem dc310 + Yamaha6416s(wcześniej 4416)+Teac32x.
Sprzęt działał bezproblemowo i nawet do CDromu wyrabiał. Niestety
czasami jak jednocześnie czytałem z Teaca i Yamahy to SCSI jakby się
resetowało. Diody gasły, a potem Yamaha mrugała nimi, jak przy włączaniu
komputera. Czyli generalnie troszeczkę za mało. Niedawno kupiłem
okazyjnie DC-390F (okazyjnie, niedouczony sprzedawca myślał że F oznacza
fast SCSI i w takiej cenie mi sprzedał ;)) - BTW apel do sprzedawców -
Nie pogłębiajcie swojej znajomości komputerów ;)))
Działa bezbłędnie, a jakby mi przyszła ochote na jakiś dysk SCSI
(oczywiście mały, używany na potrzeby nagrywania) to też będzie OK.

Kup DC-390U albo lepiej 390F.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen