Re: pytanko o monitor i plyte?

Autor: Jan M. (janm_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 09:02:15 MET

Użytkownik Krzysztof B. <krzysb_at_free.polbox.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:389FBDB1.98924443_at_free.polbox.pl...
| Witam.
| Mam pytania do grupowiczow moze ktos odpowie:
| 1. Ktory monitor wybrac zastanawiam sie nad KFC 17" Croma Clear 0,25
| cena okolo 1450 i Fujitsu 19" JD199A1 0,28 plamka - fujitsu sa
| sprzedawane w Media Markt czy ktos uzywa tego monitora , bede
wdzieczny
| za uwagi.

uzywam takiego monitora i mam z nim same krzaczki. to mi kolory sie
pieprza, to znowu odchylenie poziome sobie biega po ekranie niczym
kroliki na wiosne... nie bierz tego monitora, jezeli ci zycie mile.
ja osobiscie polecam monitor 17" LG Electronics Flatron 775FT, ktory
kosztuje ok. 1.500,00 albo jego braciszka 795FT, ktory jednak kosztuje
ok. 2.000,00... to sa bardzo ladne i przyjemne monitorki

| 2. Zastanawiam sie takze nad plyta mam dylemat kupic 1 czy 2
procesorowa
| , zaraz wchodzi Win 2000 ktory obsluguje do 8 prockow wiec czy nie
warto
| sie skusic?

rozumiem, ze stac cie na zakup plyty 2-prockowej ;), jednak jezeli
masz zamiar uzywac tego kompa tylko do aplikacji biurowych, badz
gierek, to nie wiem po kiego grzyba ci dwa np. Celerony 500MHz ???
to, ze Win2000 obsluguje do 8 procesorow, wcale nie oznacza, ze bedzie
to wszystko dobrze chodzilo. Microsoft nauczyl juz wielu userow, ze to
co obiecuje zazwyczaj sie nie spelnia, albo jezeli sie spelnia, to nie
do konca... tak wiec polecalbym plyte 1-prockowa

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
NE PBEM GrandMaster <http://ne.mud.pl>
UIN 53069072