Odp: pytanko o monitor i plyte?

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 12:52:10 MET

Ja pisze odnosnie monitora.
Sam kupilem ten monitor Fujitsu (niby) bo to wcale nie jest Fujitsu tylko
jakis skladak.
Kapnolem sie dopiero jak przyjechalem do domu z monitorem, a tam zadnej
nazwy producenta nawet w instrukcji, brak serwisu www
Monitor jest czasami wykrywany jako monitor Plug&Play a czasami jako monitor
nieznany (ciekawe czy ktos z grupowiczów ma podobne problemy), ale nawet
bios monitora nie podaje mi zadnej nazwy producenta.
W Media Markt powiedzieli mi ,ze monitory te dostaja od Fujitsu z Niemiec i
jak chce moge zlozyc reklamacje, ale nie mam ochoty pozbywac sie na dluzej
monitora.

Parametry ma niby bardzo dobre odswiezanie itp. ale przy pracy 1024x768 przy
odswiezaniu 100 MHz obra mi sie rozmazuje.Problemu nie mam przy slabszym
odswierzaniu.

Moze tylko mój monitor jest pechowy lub cala produkcja to taka kapa, ale z
drugiej strony jesli ty nie mial bys takich problemów to monitorek polecam,
bo za taka cene zadnej 19" nie kupisz.

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452