pytanko o monitor i plyte?

Autor: Krzysztof B. (krzysb_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 08:00:39 MET

Witam.
Mam pytania do grupowiczow moze ktos odpowie:
1. Ktory monitor wybrac zastanawiam sie nad KFC 17" Croma Clear 0,25
cena okolo 1450 i Fujitsu 19" JD199A1 0,28 plamka - fujitsu sa
sprzedawane w Media Markt czy ktos uzywa tego monitora , bede wdzieczny
za uwagi.
2. Zastanawiam sie takze nad plyta mam dylemat kupic 1 czy 2 procesorowa
, zaraz wchodzi Win 2000 ktory obsluguje do 8 prockow wiec czy nie warto
sie skusic?

Pozdr
Krzysztof Bajorek