Re: Klopot z HP690C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 00:34:34 MET

ZooM napisał(a) w wiadomości: <0s2m4.34339$Hi2.772481_at_news.tpnet.pl>...
>Mam identyczny model 'hapeka' i nic takiego nie wystepuje.
Nawet jak drukujesz w econo? Spróbuj wydrukować cienką pionową linie w
econo i daj znać OK?

>Co do tych czcionek to drukarka tu raczej nie ma nic do tego, gdyz word
>drukuje dokumenty w trybie graficznym
>i drukarka tu nie ma mozliwosci zmiany czcionki z 'normal' na italic, a
>bardzo krzywo drukuje te ramki?
>Moze po prostu masz krzywo wlozone kartki?
(...)
Tu chodzi o coś innego, jeżeli dobrze zrozumiałem Mariana. Linia przebiega
pionowo, ale ponieważ jest drukowana przez głowicę przesuwającą się
poziomo, to składa się z wielu krótkich linii (o długości równej
szerokości, a właściwie to wysokości, głowicy). I parzyste linie są w
stosunku do siebie równo, nieparzyste też, tylko parzyste są przesunięte w
stosunku do nieparzystych.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl