Odp: Klopot z HP690C

Autor: ZooM (zoooom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 23:45:16 MET

Mam identyczny model 'hapeka' i nic takiego nie wystepuje.
Co do tych czcionek to drukarka tu raczej nie ma nic do tego, gdyz word
drukuje dokumenty w trybie graficznym
i drukarka tu nie ma mozliwosci zmiany czcionki z 'normal' na italic, a
bardzo krzywo drukuje te ramki?
Moze po prostu masz krzywo wlozone kartki? - czasami tak sie zdarza.
Proponuje przeinstalowac conieco (office, drivery ostatecznie winde), a jak
nie pomoze to sprobuj u jakiegos kumpla.

Pozdrawiam ZooM.

Użytkownik Marian Guc <mguc_at_controlp.tarnow.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3897F02D.E194B414_at_controlp.tarnow.pl...