Re: Klopot z HP690C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 00:38:46 MET

Marian Guc napisał(a) w wiadomoœci:
<389AC18F.BABFD7A5_at_controlp.tarnow.pl>...

>Owszem, ale w czym to miałoby przeszkadzać?
>Jeżeli zrobię linię w jakimœ programi graficznym - wydruk jest o.k.,
>ale ramka w Wordzie ...
Hmmm... Na pewno jest w porzadku, kiedy drukujesz z jakiegos programu
graficznego? Moze nie zauwazyles przesuniec, bo nie drukowales cienkich
pionowych linii - jak w ramkach? A moze nie zwróciles uwagi i w prog.
graficznych nie drukowales w econo? Ja wlasnie mam przed soba kartke z
wydrukowana pionowa linia w windowym Paint'cie - przesuniecia sa.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl