Re: asus tx-97

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 09:31:12 MET

Marq wrote:

> zastanawiam sie tylko jak ty wykreciles 400 na tej plycie,
> chocbym nie wiem jak kombinowal z jumperkami to mi najwyzej wychodzi
> 233. gdzie szyna jest 66mhz, a mnoznik 3,5

Nie pamiętam zworek, ale ściągnij sobie z mirrora niemieckiego asusa
update'owany podręcznik - tam dla AMD'ków są rozpisane osobno zworki
i ustawia się to trochę inaczej niż wydrukowano to na płycie.

Zdaje się że było to 73x5,5, bo z 83 miałem problem z wyższymi
mnożnikami.

--
Łukasz Bromirski                                L.Bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.