Re: asus tx-97

Autor: Marq (marq_at_core.com)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 18:08:37 MET

Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> came up with:

>Ja mam tx97le i AMD'ka którego w szczycie puściłem na 400MHz
>(ale wstawał tylko BIOS, wykrywanie urządzeń i koniec :) ).
>Chodzi stabilnie na 343. Więc się da, zależy jakiego procka chcesz
>użyć.

nooo, najbardziej pasowaloby mi wsadzic selera 300a, ale to jest na
slot1
zastanawiam sie tylko jak ty wykreciles 400 na tej plycie,
chocbym nie wiem jak kombinowal z jumperkami to mi najwyzej wychodzi
233. gdzie szyna jest 66mhz, a mnoznik 3,5