Dysk i DMA

Autor: Przemysław Sołtysiak (hprzemek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 01:32:18 MET

Cze!
Mam pytanie do grupowiczow.
Mam w swoim kompie zmontowany calkiem niedawno nowy dysk Western Digital
WD2733BA.Obsluguje on oczywiscie ultra ata66 ale moja plyta glowna niema
takowego konterolera tak wiec nie wykorzystuje jego pelnego transweru a
kontrolera nie mam zamiaru kupowac bo plyte glowna i tak kiedys bede musial
wymienic.Problem w tym ze nie moge wlaczyc w windzie DMA bo jak wlacze to po
ponownym uruchomieniu jest wylaczone.Podobno jest jakis programik ktory
potrafi przelaczac dysk w tryb ultra ata33.Dysk jest rozpoznawany w trybie
LBA ,UDMA 4 podpiety na primary master
 plyta no name 440BX
.Win 98.
Dzieki za wszelkie porady.