Odp: Dysk i DMA

Autor: Robi (robix_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 04:24:20 MET

Ja tez mialem taki problem na moin WD307AA
pomoglo dopiero odpalenie specjalnego programiku
do WD HDD jest ono na jednym z ostatnich Chip-ów
oraz na stronie
http://www.westerndigital.com/service/ftp/dlgtools/dlg_66.exe

Użytkownik Przemysław Sołtysiak <hprzemek_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:389e1960_at_news.vogel.pl...