Re: nowa k.graficzna=problem

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 02:00:27 MET

Użytkownik Rumil <rumil_at_kki.net.pl> pisze w wiadomości
389C73A4.7064FF06_at_kki.net.pl do grup dyskusyjnych: ...
> Nie dawno pisalem, ze moja nowa karta graficzna(Leadtek WinFast
> GeForce256) daje mi sie w znaki(wyswietla na pulpicie pionowe kolorowe
> paski lub chaotycznie poukladane kropki).Dzisiaj uzupelniam troche
> tamten mail. Otuz gdy wylaczam przyspieszanie sprzetowe to problem ten
> znika. Wszystko byloby ok ,gdyby nie to, ze gry mi wtedy nie chodza...
> Co z tym fantem zrobic? Jeszcze raz podaje moja konfiguracje: Celeron
> 300A,64MB ram,plyta a-trend atc-6220,k.graficzna Leadtek WinFast
> Geforce256.

Myślę, że te znaczki to jakieś przebicia z ustawień Twojego czytnika:

No chyba, że kieleckie to już Japonia ;-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*   Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?