nowa k.graficzna=problem

Autor: Rumil (rumil_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 20:01:56 MET

Nie dawno pisalem, ze moja nowa karta graficzna(Leadtek WinFast
GeForce256) daje mi sie w znaki(wyswietla na pulpicie pionowe kolorowe
paski lub chaotycznie poukladane kropki).Dzisiaj uzupelniam troche
tamten mail. Otuz gdy wylaczam przyspieszanie sprzetowe to problem ten
znika. Wszystko byloby ok ,gdyby nie to, ze gry mi wtedy nie chodza...
Co z tym fantem zrobic? Jeszcze raz podaje moja konfiguracje: Celeron
300A,64MB ram,plyta a-trend atc-6220,k.graficzna Leadtek WinFast
Geforce256.