Re: Stara drukarka, szybki komputer

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 02:04:56 MET

Użytkownik Maciek Wiśniewski <mwisn_at_euler.mat.univ.szczecin.pl> pisze w
wiadomości slrn89n5h7.5eo.mwisn_at_maciek.dom do grup dyskusyjnych: ...
> Witam
>
> Mam problem z drukarką Star LC-20 (igłowa, baaardzo stara), z moim
pierwszym
> 386 działa ona dobrze, z 486dx4 133 niezbyt, aby drukować muszę wyłączać
> turbo, natomiast z Pentiumem 233MMX nie działa wogóle. Czy jest więc
możliwa
> współpraca takiej starej drukarki z szybkim komputerem?

1. Przełącz w BIOS-ie port drukarki na najwolniejszy SPP - Standard albo coś
podobnego, żadne tam EPP ani ECP!
2. A może byś tak drukarkę odkurzył i nasmarował?

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*   Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?