Re: Czy jest możliwe u¶pienie komputera?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 23:12:04 MET

In pl.comp.pecet you wrote:

>Razem z płyt± dostałem dyskietkę z driverami do UDMA, jest
>też na niej program do "usypiania" komputera. Jest tylko jeden
>problem: ten program nie działa.

No wła¶nie - program nazywa się ZVHDD i u mnie też nie działa.

Próbowałem go instalować zgodnie z instrukcj±, ale dochodzę do pewnego
momentu, kiedy trzeba zmienić ustawienie w BIOSie, ale opisanego
ustawienia nie potrafię znaleĽć.

Zrobiłem nawet upgrade biosu do najnowszej wersji - nic nie pomogło :(

Mam nadzieję jednak, że da się to zrobić w jaki¶ inny sposób.

 berberek