Re: Czy jest możliwe u¶pienie komputera?

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 18:59:40 MET

W dniu Sun, 06 Feb 2000 13:28:19 GMT, Maciej Lankowski
<berberek_at_priv7.onet.pl> napisał(a):

>Posiadam peceta na płycie Gigabyte GA-6BXC (Intel 440BX AGPset) z
>procesorkiem Celeron 400. Łazi on sobie spokojnie na Windowsach 98
>(SE).

Mam identyczn± konfigurację (również GA-6BXC + C400).

>I mam pytanko - czy istnieje jaki¶ programik, który umożliwiałby za
>pomoc± hot-key'a lub w okre¶lonym czasie na u¶pienie komputera,
>oczywi¶cie ze zgraniem stanu pamięci na dysk, a potem uruchomienie
>takiego stanu jaki był przed u¶pieniem?

Razem z płyt± dostałem dyskietkę z driverami do UDMA, jest
też na niej program do "usypiania" komputera. Jest tylko jeden
problem: ten program nie działa. Teoretycznie może on usypiać
"na partycję" (tj. trzeba utworzyć specjaln± partycję, do
której będzie zrzucał zawarto¶ć pamięci) lub do pliki, tylko
że niestety u mnie próba utworzenia owej specjalnej
partycji zakończyła się bardzo niepomy¶lnie (mniej więcej tak
jakby program zamiast mazać po owej partycji poleciał po
losowo wybranych plików), a przy wyborze "do pliku"
nie chce funkcjnować w ogóle. Je¶li chcesz, mogę podesłać
ten programik na priv - ale na Twoje ryzyko ;-) Po tych
przykrych do¶wiadczeniach stwierdziłem że suspend to disk
jednak sobie daruję.

pzdrfk,

Marcin

--