Re: SB64AWE first blood

Autor: Bzyk'u (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 09:59:52 MET

On Sat, 5 Feb 2000 15:33:32 +0100, "Kosiarz" <koszni_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Yo!
>A może ktoś wie skąd zciągnąć i jakie to są pliki z bankiem dodatkowych
>brzmień zrobionych specjalnie do AWE64 oraz jak takie banki sie instaluje?
>Obecnie karta gra midi na wavetable zawartym w ROM i są to standartowe
>brzmienia midi, a w jakimś starym CHIPie wyczytałem że ta karta ma też
>RAM na banki brzmień. Są podobno banki Creativa i innych firm. Do gier
>to się zapewne nie przydaje, ale do muzyki owszem.
>Widziałem też na sieci rozszerzenia do AWE64 tak aby obsługiwał
>dźwięki A3D. Czy to działa?

Po pierwsze, to daruj sobie dodatkowe banki sound fontow. AWE64 ma
tylko 0,5MB pamieci dodatkowej. To stanowczo za malo, by zaladowac
jakis sensowny bank (chyba ze interesuja cie pojedyncze brzmienia).
Jesli chcesz na sile wykorzystywac AWE do muzyki, to zamien ja na
AWE32 (mozliwosc rozbudowania pamieci 30-pinowymi simmami)- jak dobrze
pokombinujesz to znajdziesz kogos kto bedzie chcial sie wymienic za
darmo... O rozbudowie AWE64 zapomnij- rozszerzenia sa diabelnie
drogie, i nie wiem czy w ogole dostepne w polsce...

Bzyk