Re: Problem P3C2000

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 09:57:48 MET

Na tej plycie mozesz umiescic nawet 4 Ram - pod warunkiem , ze sa typu SS
 maja po jednej stronie chipy )
Jezeli chcesz dolozyc drugi ram typu SS to trzeba go wlozyc na slot nr. 3
Ramy typu DS mozna dac max. 2 na ta plyte, ten drugi umiescic trzeba na slot
2.
Na slocie 1 trzeba umiescic pamiec o najwiekszej pojemosci.

Pamieci typu DS maja max. 512 kB ( SS max. 256 kB)

Zdzislaw

"Adam Janiak" <janiak_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
TNT2 i