SB64AWE first blood

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 15:33:32 MET

Yo!
A może ktoś wie skąd zciągnąć i jakie to są pliki z bankiem dodatkowych
brzmień zrobionych specjalnie do AWE64 oraz jak takie banki sie instaluje?
Obecnie karta gra midi na wavetable zawartym w ROM i są to standartowe
brzmienia midi, a w jakimś starym CHIPie wyczytałem że ta karta ma też
RAM na banki brzmień. Są podobno banki Creativa i innych firm. Do gier
to się zapewne nie przydaje, ale do muzyki owszem.
Widziałem też na sieci rozszerzenia do AWE64 tak aby obsługiwał
dźwięki A3D. Czy to działa?

Kosiarz