podkrecenie procka pomocy!!!!!!!!!!!

Autor: ramik (rph_rk_at_trefl.com.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 18:44:56 MET

moze najpierw opisze jaki mam sprzet
AMD K6-2 450MHz
płyta FIC VA 503+
64MB RAM DIMM
Voodoo3 2000
Zoltrix 55.6 Cobra
SB AWE 64
Segate medalist 6,4 GB
CD Samsung 32x

mój problem polega na tym że nie mogę ustawic na szynie wiecej niż 75MHz,jak
ustawiam 83MHz to już system nawet nie zaczyna dzialac,a że mam mnożnik
tylko 6x wiec na procku jest tylko 450 u mojego kolegi spokojnie chodzil na
500MHz,ale nawet nie o to chodzi ze tak dzialal u kolegi bo jak np ustawie
na szynie 83MHz i mnożnik 3x= 249 i tez nic po prostu jak na szynie wstawiam
powyzej 75 MHz to system nie dziala,co może być tego przyczyną pamięć RAM
podobno jest 100MHz,z góry dziekuję

--
RAFAŁ
rph_rk_at_trefl.com.pl