Re: Jaki max. procesor na Asus P2B

Autor: abfc (abfc_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 01:59:08 MET

Guest napisał
>Jaki najszybszy procsor mozna wstawic na ta plyte?
>Czy jakis PIII chodzacy na szynie 133MHz (czy sa takie na slot1 czy trzeba
>stosowac przejsciowke?) bedzie chodzil? Plyta umozliwia ustawienie szyny
>133MHz (w manual'u pisza ze wtedy PCI chodzi na 33.3MHz/44.3MHz (?-co to
>oznacza) ale co bedzie z karta grafiki, dyskiem i innymi kartami
rozszerzen,
>czy beda normalnie pracowac?

jesli chodzi o PIII to na pewno ruszy 600Mhz przy 100Mhz FSB i mnozniku 6x
a co do 133Mhz - trzeba sprobowac :-)
ale PCI _tylko_ 33.3 MHz bo moze Ci sie cos sypnac
u mnie padl dysk Seagate po wrzuceniu 41.65MHz na PCI
ale to moja wina, powinienem byl _najpierw_ sprawdzic
daj znac jak cos wykombinujesz
:-)
A.