Re: Co to byl Covox ?

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 13:35:03 MET

AudioTechnica napisał(a) w wiadomości:
<87cl9v$3gh8$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

>Cze,
>
>Slyszalem o czyms takim jak Covox, czyli
>jakis prymitywny przetwornik A/C+costam
>podlaczane do portu rownoleglego. Czy ktos
>moglby mi podac dokladniej co to bylo, jak
>to dzialalo i do czego tego uzywano ?

Witaj !

Covox to było 9 rezystorów + 2 kondensatory + gniazdo Cinch + obudowa do
wtyczki Cannon 25 pin. Podłączało się toto do portu Centronix. Był to
prymitywny przetwornik C/A, używany przez bardzo nieliczne gry. Ja tego
używałem głównie do odsłuchu plików *.MOD. Były to pliki zawierające sample
muzyki rodem z Amigi.
To były czasy ! ...
Pozdrawiam!
Krzysztof Kucharski